tisdag 29 september 2009

Huzzah!



JAPP!


Nytt inlägg á la Viktor inkommande.


Jag sitter hemma och är rastlös.. funderar på att packa väskan och ta mig till Ivan för ännu ett avsnitt av "Ivan och Viktor Tränar och Geekar - Featuring El Bergstromño" japp...





inte för att det är speciellt många som läser min blogg men jag har ju min trogna supporter Emma! Tack Emma för att du står fast vid att jag nån dag kommer lägga upp ett inlägg! :D

Nu ska jag äta upp mina yoghurt-cocosbollar som är fan så goda och sen gå till bussen!
wish me luck


CHEERIO

1 kommentar:

  1. Hahahahaha, ett inlägg! xD Shit, är nästan chockskadad. Bäst för dig att du fortsätta läsa min blogg nu när jag så troget läser din (asläskigt att jag faktiskt drömde inatt att du hade uppdaterat din blogg o_O xD)

    SvaraRadera