onsdag 17 juni 2009


Gott Folk!
Det här, är min mycket vackra flickvän.
henne tycker jag mycket om.

För att summera denna helg samt halva vecka i detta BLOGGINLÄGG
Så har jag tre ord, nej fyra ord att säga-
Det har varit roligt
För det har det verkligen, Studenten, BBQ with booze attached to it och allmänt flickvänsmys har gjort den senaste veckan bland det roligaste jag varit med om!
Chokladfondue är gott, speciellt kiwi! (!!!!) jag har till och med hunnit erövra en säl! Bild kan förses om så önskas!
Tänkte idag åka och köpa ett Ps3, men Mediamarkt hade sålt slut på sina, och Siba och Elgargantuan sålde sina mycket dyrare.. I hopp om att finna den rätta konsolen gick jag och jonatan, eller ja, körde.. till expert!
Expert är värdelöst!
därefter gick vi till Ica maxi, för dom säljer (tro det eller ej) OCKSÅ denna dyra konsoll... för dyrare pris än siba och Elgargantuan.. (ändå billigare än expert).

Det jag försöker säga är att jag är lite irriterad på elektronikkedjorna i birsta, dom vill mig inte väl.

nu ska jag .. spela gitarr och skriva stridshammarlista åt oskar tills imorn.. detta kan bli intressant!

Cheerio!

1 kommentar: